17 Ağustos 2013 Cumartesi

PİKNİK PİKNİK!

 
 
Bu yıl pikniğe ilk gidişimiz.
 
Bayram tatilinde arkadaşlarımızın yaptığı piknik organizasyonuna katıldık, iyi ki de gitmişiz. Çok iyi geldiğini söylemeliyim.
 
Özellikle , piknikler çocuklar için ayrı bir güzeldir. Doya doya yeşillik ve toprakta oyun oynayabiliyor ,özgürce koşabiliyorlar. Oğlum bir ara ayakkabılarını çıkarmış oradan oraya dolaşıyordu. Küçükler genelde toprakta arabaları ile oynarken diğer büyük çocuklar da ata binmeyi tercih ettiler.

Kirlenmek güzeldir dedik ve her şeyi özgür bıraktık. Akşam dönüş vakti geldiğinde kirlenmenin tadına vardıkları çocukların yüzünden net bir şekilde anlaşılıyordu. Aynı zamanda da çok yoruldular ,oğlum eve dönüş yolunda çoktan uykuya dalmıştı.
 


İtiraf etmem gerekirse  benim hazırlık aşamasına çok katkı olmadı. Ben o sırada bu görüntüleri fotoğraflamaya çalışmak ile meşguldüm :)

Herkes gibi ben de mangalda kızartmış ızgara et, köfte ve sucuğa bayılırım. Ancak benim için  ızgara edilmiş sebzelerin lezzeti de bir başkadır.

Patlıcan ve biberlerin mangal üzerindeki görüntüsü ve kokusu harikaydı. Ortak bir çalışma sonuncunda kabukları soyuldu , domates ve soğanlar eklendi ve son olarak limon ve zeytinyağı... Karşı konulmaz  'közlenmiş patlıcan salatası' hazır.


 

Yemeklerin ardından güzel demleme çayımızı da içtik. 
 
Bizim minikler ayaklarımızın arasında dolaşırken valeybol oynamayı bile başardık.
 
Akşam oldukça geç bir saate ayrıldık. Biz büyükler için bile başlayacağımız yeni hafta ve iş günü için motive edici ve doyasıya zaman geçirdiğimiz bir organizasyon oldu.
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder