8 Mayıs 2015 Cuma

EVDE BİR ÖĞLE YEMEĞİ MOLASI VE KÖFTE DÜRÜM+KOLAY SALATA




Evde bir öğle vakti.
 
Henüz daha bir ay oldu ev hayatına geçeli ancak çalıştığım dönemde öğle yemeğini her gün genelde aynı saatlerde yediğim için öğünlerimi atlayamıyorum yada maalesef geçiştiremiyorum.

İki gün önce de saat 12:30 civarları...

Ve ciddi anlamda acıkmaya başlamıştım. Gözüm sürekli buzdolabındaki akşam için hazırladığım köftelerdeydi. Dondurucuda da beni bekleyen küçük lavaş ekmeklerim.






Köftelerimi ızgarada güzelce pişirdim , lavaş ekmeklerimi hızlıca tost makinasında ısıttım. Lavaş ekmeklerimi son kez ızgaradaki köftelerin üzerine güzelce bastırdım ki köftenin o güzel yağı ve lezzeti ekmeği biraz ıslatsın. Yanına süper basit bir çoban salata da yaptım , hatta dürüm içerisine de biraz ekledim.

Köfteler ızgarada pişerken ''Foto çek foto çek'' diye sinyaller göndermeye başladı. Bu sinyaller son zamanlarda her yediğim , hazırladığım veya gördüğüm yemekte geliyor zaten :)  Güzel fotolar çıkacağını düşünüp ve açlığımı da bir kenara bırakarak hemen makinamı hazırladım.

Tabi bu sırada köfteler biraz soğumuştu ama ortaya çıkan fotoğrafları sevdim.

Fotoğraf çekiminden sonra da köfteleri afiyetle yemiş bulunmaktayım :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder